ZoekAccountWinkelwagenContactDownloadsFaqInlog dealersTwitter Facebook Instagramwachtwoord vergeten
\"\"
Home

Mobiele slijpservice

Informatie slijpen

Slijpopdracht

Slijpabonnement

Webwinkel

Registreren
Recensies SlijpService punten Hollandse slijpservice

Kookwinkel Kooktijd Turnhout
Waarom Kooktijd over de grenzen gaat voor slijpwerk?
Als kookwinkel bieden we graag een uitmuntende service aan onze klanten gaande van demonstraties, levering aan huis en slijpservice. Na gruwelverhalen over Kai-messen, Globals en Wüsthoffen die vreselijk behandeld werden bij “wannabe”-slijpers zoals doe-het-zelf-zaken en schoenmakers werd het de hoogste tijd om hier onze klanten ook mee verder te helpen. Quasi iedere maand laten we een krat messen ophalen om te laten slijpen en steeds opnieuw staan we versteld van hun kunnen. 

Zelfs vreselijk “mishandelde” messen worden terug tot leven geslepen.
Er wordt met elke slijphoek rekening gehouden en we zijn ook zeer gerust als we exclusieve Aziatische of keramische messen laten slijpen bij de Hollandse SlijpService. De extra pleistertjes erbij bewijzen verder ook hun nut, gelukkig genezen wonden veel sneller als je je gesneden hebt met een scherp mes dan met een bot mes.
Wij zijn net als onze klanten zeer tevreden over deze geleverde diensten en service van de Hollandse SlijpService
CAROLINE VERDICK, KOOTIJD, Turnhout (België)


Kookwinkel Studio59 Bornem
Waarom Hollandse SlijpService?
Na lang zoeken naar een goede slijpservice die ons zowel kwaliteit, punctualiteit en een faire prijs kon garanderen, kwamen we, op aanraden van een collega van onze aankoopvereniging 'desmaakraad' bij de Hollandse SlijpService terecht.
Als kook- en geschenkenwinkel vinden we het zeer belangrijk om onze klanten een klokvaste en perfecte service te kunnen geven als het er op aankomt hun slijpwerk te verzorgen. We zijn dan ook zeer tevreden dat we met de 'Hollandse SlijpService' hiervoor een perfecte partner hebben gevonden. Ondertussen kunnen tientallen professionele en particuliere klanten van ons getuigen dat slijpwerk dat terugkomt van de Hollandse SlijpService scherper is dan ooit tevoren!
Na twee jaar samenwerken als servicepunt voor de Hollandse Slijpservice, met niet één foutje en een steeds perfecte kwaliteit van het slijpwerk, kunnen niet anders dan met bloemetjes gooien naar die Hollanders uit Goes.
(BART STEVENS, STUDIO59, Bornem  (België)

Home & Cooking in Zwolle
Home & Cooking  is nu al enige tijd een dealer servicepunt van de Hollandse Slijpservice .
Het vormt een goede aanvulling voor onze winkel en door de Hollandse Slijpservice hebben wij ook ons klantenbestand zien groeien.  Bestaande en nieuwe klanten zijn  zeer enthousiast over de kwaliteit van het slijpwerk en kopen tevens vaak ook nog eens extra producten in onze winkel.
Voor ons is het gemak van deze slijpservice dat we de  1x per maand eenvoudig het slijpwerk  invoeren via onze account op de site van de Hollandse Slijpservice. Het slijpwerk wordt veilig ingepakt in het speciale slijpkrat en met gemiddeld 4 dagen heeft de klant zijn slijpwerk weer retour. Deze periode is voor de klanten goed te overbruggen.

Wij zijn erg tevreden met de samenwerking met de Hollandse Slijpservice.  Het is dan ook zeer zeker een aanrader voor iedere (kook)winkel die staat voor kwaliteit en duurzaamheid!
(JOHAN WASLANDER, HOME & COOKING, ZWOLLE)


Mimi  Kook - Tafelcultuur  in Goirle
Wij doen al vele jaren zaken met de Hollandse Slijpservice en met succes.  Het eerste contact was naar aanleiding van het slijpen van keramische messen omdat onze huidige slijper deze dienst niet kon verlenen. Dit is iets wat weinig slijpers kunnen. Door de Hollandse Slijpservice werd tevens aangeboden om ook andere messen en scharen te laten slijpen, eenmaal gedaan wil je niet anders meer. Hoge kwaliteit van het te slijpen gereedschap en goed georganiseerd via de website. 
Deze slijpservice bieden wij de klanten graag aan, tevreden klanten zien lachen omdat bij het  slijpwerk ook pleisters worden  meegeleverd en meestal hilarische reacties opleveren in de winkel.
De vaste ophaal  en retourdata `s  geven een bepaalde rust en duidelijkheid aan de klant. Ook de veilige verzending middels de slijpkrat.
De klanten zijn hierdoor zeer tevreden. We krijgen dan ook regelmatig klanten binnen die van andere personen hebben doorgekregen van het hoogwaardige slijpwerk wat de Hollandse Slijpservice levert. En dat brengt nieuwe klanten in onze kookwinkel. Kortom een slijpservice waar het mes aan 3 kanten snijd.
(PETER SIMONS, MIMI KOOK-TAFELCULTUUR, GOIRLE) 
 

Kookwinkel "Kook & Stoof" in Bergambacht
Kook & Stoof is nu al enige tijd een dealer servicepunt van de Hollandse Slijpservice en daar hebben wij zeker geen spijt van. Het vormt een goede aanvulling op ons assortiment. Door de Hollandse Slijpservice hebben wij ook ons klantenbestand zien groeien. Bestaande en nieuwe klanten zijn zeer enthousiast over de kwaliteit van het slijpen van hun messen en scharen en kopen tevens ook nog eens extra producten in onze winkel. 

We hebben een keer een kapot en beschadigd Global mes van een klant ontvangen, die dit gebruikte om in zijn tuin onkruid van tussen zijn tegels te halen. Het mes zag er niet meer uit en had een zielig stompje als uiteinde. Na overleg is dit mes ter observatie naar de slijperij van de Hollandse Slijpservice gegaan. Een paar dagen later ontvingen wij het Global mes terug en het mes zag er beter uit als nieuw! De klant was super tevreden en terecht want het scheelde haar de aanschaf van een nieuw Global mes.

Het verzendkrat waar de snijd en knipgereedschappen in worden vervoerd geeft de klant extra vertrouwen. Klanten zien hoe de te slijpen gereedschappen getransporteerd worden en dat er met grote zorg wordt omgegaan met de kostbare gereedschappen van de klanten. 

De Hollandse Slijpservice zorgt ook altijd voor leuke flyer actie’s waar ik als slijpservicepunt mijn voordeel mee kan doen. Voor een klein bedrag worden folders en flyers in mijn huisstijl ontworpen. Op die manier draagt de Hollandse Slijpservice bij aan het versterken van de naamsbekendheid van mijn winkel en kookstudio. Tevens door de hoge consistente kwaliteit sluit de Hollandse Slijpservice 1 op 1 aan op onze winkel. Wij staan achter onze producten en ook achter de service en vakmanschap van de Hollandse Slijpservice. Het is dan ook zeer zeker een aanrader voor iedere gespecialiseerde kookwinkel die staat voor kwaliteit en duurzaamheid!
( REINIER VAN HEERD, KOOKWINKEL - KOOKSTUDIO KOOK EN STOOF, BERGAMBACHT)


Kookwinkel ‘De Kombuis’ in Utrecht
Waarom de Hollandse SlijpService?
Ik vind de Hollandse SlijpService goed georganiseerd. Ze hebben een goed verzorgde, informatieve en mooie website.
Het ophalen en terug bezorgen van het slijpkrat werkt uitstekend. Het systeem op de website is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en simpel. Ik hoef alleen maar in te loggen op de website, de slijpzakjes in te voeren en de volgende dag wordt het afgehaald. Als ik vragen heb over het slijpen dan word ik altijd snel en adequaat te woord gestaan.

Ik vind het een goede service voor nieuwe en bestaande klanten, door dealerpunt te zijn voor de Hollandse SlijpService. Het is altijd goed als er nieuwe klanten in de zaak komen, omdat ze messen willen laten slijpen. Daarnaast ben ik ook blij dat mijn bestaande klanten erg tevreden zijn met de service en de kwaliteit.

Ervaringen van mijn klanten
Klanten waarderen de service wanneer ze horen of zien dat ze messen kunnen laten slijpen. En ik kan met zekerheid tegen mijn klanten zeggen dat ze goed geslepen worden.
Veel mensen hebben slechte ervaringen met slijpers. Ik heb gemerkt dat klanten al jaren met botte messen leven, deze slijpservice is een ‘eyeopener’ voor ze. Mijn klanten weten soms niet eens dat er een goede slijpservice bestaat. De posters in mijn winkel en etalage zijn goede reclame voor mijn slijpservice. Ook is het mooi meegenomen dat ik kosteloos van posters en flyers word voorzien.

Regelmatig koopt een klant extra spullen uit mijn winkel die in eerste instantie met slijpwerk komt. Mijn vaste klanten kwamen natuurlijk toch al, maar nemen nu ook slijpwerk mee.

Nieuwe klanten komen via de website van de Hollandse SlijpService bij mij terecht. Ik vind dat de website vertrouwen in kwaliteit uitstraalt en dat past ook bij mijn andere merken in mijn winkel.
Klanten die ik regelmatig spreek zijn ontzettend tevreden, ik heb er dan ook vertrouwen in dat ze weer terugkomen zodra hun mes, schaar of tafelmes bot is.
Vaak zijn mijn klanten verbaasd dat het zo verschrikkelijk scherp kan! Dan pas beseffen ze dat ze zo lang hebben geklungeld.

Tot slot, zoals het nu werkt ben ik tevreden. Het is niet veel werk voor mij en dat is voor mij ook een voorwaarde!
(JOKE BUIS, KOOKWINKEL DE KOMBUIS, UTRECHT)


Kookwinkel "Bijde Heren" in Haarlem
Waarom de Hollandse SlijpService?
Omdat het moeilijk is een goede slijpservice te vinden hebben wij ons breed georiënteerd en zijn uiteindelijk bij de Hollandse slijpservice uitgekomen.

We zijn nu vanaf begin 2009 inname punt voor de Hollandse Slijpservice. Onze klantenkring is zeer divers en bestaat uit particulieren en professionals.              
Beide zijn zeer tevreden over de toegepaste slijptechnieken en het daaruit voortkomende eindresultaat! De messen en scharen komen echt als nieuw terug en zijn door de eigenaar perfect te onderhouden. Ook oosterse messen als Global en Kai worden geslepen zonder dat ze hun functionaliteit verliezen.

Het gemak van deze service is dat we de “slijpkoffer” 1x per maand op laten halen en deze met gemiddeld 4 dagen weer retour hebben. Deze periode is voor de klanten goed te overbruggen. Indien we een grote hoeveelheid aangeboden krijgen sturen we tussentijds deze zending per post toe. Dat is voor restaurants makkelijker met het inplannen! Het laten ophalen van deze koffer is eenvoudig in te voeren via onze persoonlijke account op de site van De Hollandse Slijpservice. Op deze account kan ik tevens mijn persoonlijke klanten, reeds betaalde en in behandeling zijnde facturen terugvinden. 

Kortom wij zijn erg tevreden met de samenwerking en de creatieve acties die door de Hollandse Slijpservice geopperd en uitgevoerd worden!

(JOOP VERBAAN, KOOKWINKEL BIJDE HEREN, HAARLEM)
 



Terug...
Disclaimer Beoordeel Hollandse Slijpservice op Preferenso.nl